100 dni do matury
„100 dni do matury” to produkcja o młodych i dla młodych z brawurową akcją w tle. Film porusza tematy związane z dojrzewaniem, przyjaźnią, pasjami, a także presją, z jaką mierzą się młodzi ludzie.
– Współpraca z Ministerstwem Edukacji Narodowej to dla nas ogromne wyróżnienie i okazane zaufanie. To pokazuje, że ten film ma znaczenie nie tylko rozrywkowe, ale i edukacyjne. Wierzymy, że „100 dni do matury” będzie impulsem do ważnych rozmów w szkołach i domach o emocjach i wyzwaniach, z jakimi mierzy się młodzież – mówi Łukasz Wojtyca, prezes zarządu Ekipa Holding.
Projekt jest innowacyjnym połączeniem świata influencerów z branżą filmową – po raz pierwszy w Polsce wykorzystano tak szeroko zasięg twórców internetowych w pełnometrażowej produkcji filmowej.
Premiera filmu zaplanowana jest na 28 lutego, a zainteresowanie pokazami w całej Polsce z dnia na dzień jest coraz większe. Produkcja ma szansę stać się jedną z najbardziej popularnych i istotnych opowieści o współczesnej polskiej młodzieży.